Ob 7.00 zjutraj nas je najprej prebudil zvonec iz bližnje cerkvice, nato sta ob 7.15 prišli v sobo učiteljici Neža in Anja z zvočnikom in poskrbeli za glasbeno prebujanje. Pred zajtrkom smo z učiteljico Barbaro potelovadili. Sledil je zajtrk, pospravljanje sob in ocenjevanje urejenosti naših brlogov.

Po zajtrku se je 7. E odpravil na igre v naravo, 7. C pa je izdeloval belokranjske pisanice. Na travniku na začetku vasi smo se igrali skrivalnice, si podajali frizbi in se igrali »roverčka«. Za izdelavo pisanic smo si najprej ogledali filmček, nato smo poslušali izčrpna navodila, na koncu je sledila izdelava. Po kratkem odmoru sta se skupini zamenjali.

Po kosilu so se učenci 7. E razreda v manjših skupinah odpravil na orientacijski tek. Vsaka skupina je dobila kompas, delovni list, zemljevid z označenimi točkami, podlogo in pisalo. Na vsaki točki je bil list z vprašanjem. Rešitev smo morali zapisati na delovni list in izpolniti geslo. Učenci 7. C razreda so se odpravili na bližnjo kmetijo v rastlinjak. Tam so izvedeli pomen lokalno pridelane hrane in pomen vključevanja šol in domov CŠOD v projekt Šolska shema. Pred rastlinjakom so degustirali domače orehe, v jedilnici pa ovčje mlečne izdelke iz bližnje kmetije. Učiteljica je učencem prikazala projekt zmanjševanja odpadne hrane. S pomočjo tabel in grafov smo si pogledali koliko hrane smo zavrgli pri obrokih v primerjavi z ostalimi šolami. Odločili smo se, da bomo od danes naprej veliko bolj pazili pri zavržkih hrane. Tudi pri popoldanski dejavnosti sta se skupini zamenjali.

Po večerji, kjer smo uživali v slastni pici, ki nam jo je prijazno pripravila kuharica, je sledila večerna animacija. Vsaka soba je izžrebala svojo situacijo, npr. ura pri pouku, govorilna ura, v gostilni, na avtobusni postaji… Odšli smo v sobe in se pripravili za komični dramski vložek. Vsi smo se pripravili po svojih najboljših močeh. Po nastopih smo se začeli pripravljati na nočni počitek. Komaj čakamo, kaj nam bo prinesel jutrišnji dan.

Neža O. in Maruša, 7. E