Redno obiskujte govorilne ure in roditeljske sestanke.
Sodelujte pri različnih dejavnostih šole: projektnem učnem delu, krožkih, ekskurzijah, delu v razredu, prireditvah…
Sprotno spremljajte otrokovo šolsko delo, poskrbite, da bo redno opravljal domače naloge, imel urejene šolske potrebščine in dovolj časa za učenje.
Pomagajte mu razvijati delovne in učne navade in razporediti čas za učenje in zabavo.
Poskrbite, da bo prihajal v šolo spočit in naspan.
Bodite razumevajoči, če se bo otrok kdaj znašel v težavah in veselite se z njim vsakega napredka.
Vzpodbujajte ga k pozitivnim oblikam preživljanja prostega časa in ga odvračajte od brezciljnega pohajanja, posebno v večernih urah.
Če otrok naleti na učne težave, mu pomagajte, da se začne z njimi aktivno spopadati (bodite gonilna sila).
Poskrbite, da bo redno obiskoval DP, učne delavnice ali druge oblike pomoči, ki jih v sklopu svojega delovnega načrta ponuja šola.
Če vse navedene pomoči ne zadoščajo, izrabite možnost dodelitve dodatne individualne pomoči (pri šolski psihologinji uredite vse potrebno za izvedbo “Postopka usmerjanja”).
Pri izbiri interesnih dejavnosti mu pomagajte poiskati njemu najbolj ustrezne. Svetujemo, da jih ne izbere preveč.
Spremljajte otrokove aktivnosti v prostem času.
Ko naletite na probleme (neuspeh, učne težave, osebne stiske, občutki nemoči, odločitve o nadaljnjem šolanju…), se posvetujte z razrednikom ali šolsko svetovalno službo.
Poskrbite, da bo obnašanje vašega otroka v skladu s Pravilnikom o pravicah in dolžnostih učencev in Hišnim redom šole.