Šola v letošnjem letu nadaljuje z  uresničevanjem koncepta dela z nadarjenimi učenci, ki izhaja iz nalog, ki jih šoli za delo z nadarjenimi učenci nalaga Zakon o OŠ. Z uvajanjem koncepta za delo z nadarjenimi želimo uresničevati nalogo šole, da vsakemu učencu omogoča napredovanje v skladu z njegovimi  zmožnostmi.

Postopke evidentiranja in identificiranja nadarjenih bomo izvajali od 4. razreda dalje na predlog razrednika in učiteljev, ki poučujejo učence. Po končanem postopku identificiranja (za učence, katerih starši bodo s postopkom soglašali), bo šola vsako leto oblikovala individualizirane programa za razvijanje in podpiranje nadarjenosti pri pouku, šolskih in izvenšolskih dejavnostih.

1. triada: Delo z nadarjenimi učenci je predvideno kot individualizacija, akceleracija ali usmerjanje v interesne dejavnosti v okviru ponudbe šole in zunanjih izvajalcev.

2. triada: Postopek identificiranja različnih nadarjenosti se nadaljuje, ponujene so že tudi nove dejavnosti v obliki interesnih dejavnosti, neobveznih  izbirnih predmetov, učence vključujemo v projekte in raziskovalne naloge, na šoli bomo zbirali informacije o dejavnostih, ki jih organizirajo različne institucije izven šole: Zveza prijateljev mladine, knjižnica, kulturni dom, glasbena šola, športna društva in drugi ter učence in starše obveščali o možnostih vključevanja.

3. triada: Poleg vseh že navedenih oblik se dodajo oblike, pri katerih se občasno družijo nadarjeni učenci med seboj. To bodo različne nove dejavnosti, možna so tudi sobotna srečanja ali vikend tabori, v katere bomo učence sistematično usmerjali ali jih tudi sami organizirali.

Starše vabimo k sodelovanju s ponudbami svojih dejavnosti ali z idejami za popestritev ponudbe. Z uvajanjem koncepta za delo z nadarjenimi želimo uresničevati nalogo šole, da vsakemu učencu omogoča napredovanje v skladu z njegovimi zmožnostmi.

V okviru dela z nadarjenimi učenci smo že v lanskem šolskem letu razširili nabor učencev tudi na učence, ki niso evidentirani kot nadarjeni, so pa učno uspešni in izkazujejo posebne interese na različnih področjih (umetniško, literarno, naravoslovno-matematično …). Za vse pripravljamo zanimive delavnice, ki se bodo odvijale na šoli in izven.  

Predvidene dejavnosti v okviru dela z nadarjenimi, učno uspešnimi učenci in učenci s posebnimi interesi za šolsko leto 2024-25

 DEJAVNOST PREDVIDEN TERMIN 
1. Nočitev na šoli  za nadarjene na likovnem področju 22.-23. 11. 2024;  PETEK-SOBOTA 
2. Ogled Knjižnega sejma v Ljubljani 4.-9. razred  konec novembra  24  
3. Nočitev na šoli  za nadarjene na likovnem področju februar 2025;  PETEK-SOBOTA 
4. Ogled gledališke predstave v angleščini v Kulturnem domu Izola 7.-9. razred (izbor) 19. 3. 25; SREDA 
5. Tabor za nadarjene  v CŠOD Soča  14.- 16. 3. 25;  PET-NED 
6. Nočitev na šoli   po dogovoru;  PET-SOB 
7. Obisk Banke Slovenije in Parlamenta v Ljubljani 19. maj 2025;  PONEDELJEK 
9. Slaščičarska delavnica peka potice (orehove, makove, čokoladno- kokosove) Spomladi;  popoldan – po pouku 
8. Dejavnost, ki se pojavi med šolskim letom;  nenačrtovano/zunanji ponudniki, učitelji na šoli po dogovoru 

*Na vsako aktivnost bomo med naborom učencev izbrali tiste, ki so jih učitelji priporočili in jih tematika zanima ter nimajo vzgojnih ukrepov.

**Iz objektivnih razlogov se lahko program spremeni.


Arhiv aktivnosti iz prejšnjih let. Povezava do strani, klikni sem.